so, you said

Skrivet 2008-02-26 @ 19:24:05
jag är väl klar nu med mitt arbete, får väl bli nöjd såhär. iallfall, pappa sa att jag var blek i ansiktet. vad fan inte hur jag mår :o men imorgon ska jag dra till skolsyster antar jag. Börjar ju bli läskigt nästan. eftersom att det var nåt fel förra gången jag var där. med blodet eller va fan det nu var. ska kolla imorgon igen hade jag tänk. Men dom sa ju att det inte var nåt att oroa sig för, kanske jag inte gör heller. Men ändå, det är inte direkt kul att ha ont iallfall.

jag är trött, vill sova. om jag ens vill det. Jag vet bara att jag verkligne inte vill gå till skolan imorgon. jag orkar inte!

jag vill bara vara mig själv. jag vill inte fejka, vilket jag inte tänker göra heller. Men det är bara att du verkligen inte kan förstå. Det är lätt när man inte är inblandat själv, eller hur?

Everybody else just fades away, Sometimes it's hard to breathe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback