the reason.

Skrivet 2008-02-02 @ 23:59:33

det vaar najs hos julia. Kom dit lite efter fyra. då jag och julia spelade lite spel. ett från typ fritids och såånt. haha! men det var faktiskt trevligt:D sen gjorde vi lite  småsaker också. sen satte vi oss och kollade på desperata hemmafruar ;).  det var säsong 3 dock. jag har ju inte ens sett 1. haha. men sen satt vi som klistrade hela kvällen. Josefin kom vid halv 7, fortsatte kolla. Pratade och lite sånt. riktigt trevligt iallfall. vi är helt sjuka då men:D fick världens jävla hostattacker också, måste sett kul ut eftersom att vi fick det samtiditg. sen åt vi god mat och glaaass. josefin fick äta upp mitt, för hon åt en annan grej. muaha:D det var iallafall en trevlig kväll. gillar att  vara med er :)

ska strax gå och duscha, sen blir det sova eller någonting.
och imorgon blir det en liten träning för mig iallfall. najs det om nåt. fast jag har så jääävla ont i magen, kramper som vanligt. blää. fick ont i hjärtat också. Bara problem yes. fast det känns inte som att jag har det eller nåt. so i don't know.

godnatt.


Kommentarer
Postat av: jos

och jag gillar att vara med dig och julia :D (:

2008-02-03 @ 14:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback