then you cry.

Skrivet 2008-02-19 @ 06:52:32
jag måste "upp med hakan"   vissa saker tar jag så lätt vid åt, inte sånadär lätta saker kanske, eller vafan jag ska säga.. detta var ju inte direkt stort, men jag haaatar när det blir så. och då blir jag på dåligt humör, och får svårare för att sova, precis som inatt. blööö på det. i know, det har ju en del att göra med "detdär" också, men gah. får väl skriva senare antar jag om detta, men jag borde inte sitta så mkt vid datorn.Eftesom det där och att jag egentligen behöver göra annnat. Kanske gör nåt annat efter skolan:) vill inte hem bara, får väl se.

nu ska jag fixa mig, sen blire skola. Tisdagarna är bara till 3, som tur va :)

vill klara detta, without you. men det är lite svårt. Fast jag pallar inte att det ska vara så, fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback