and i...

Skrivet 2008-01-10 @ 19:45:21
jag känner mig konstig. Mår typ skit och känner mig övrigt nere. Ingenting funkar som jag har tänk mig. Saker blir ALDRIG som jag har tänkt mig, eller vill. fan typ aldrig. Vill bara ge upp allting och sluta kämpa. Men jag måste väl  ändå.. Lördag blir inte alls som vi egentligen hade planerat eller nåt, vetefan om jag ens pallar längre.
har städat mitt rum lite och sånt. måste ju göra matte med. jag är as trött och har typ sovit i en halvtimme eller någonting? .. haha.

nu händer det igen, ALLTING händer igen...

När en tjej..

är tyst - så rullar det miljoner tankar i hennes huvud.
bråkar med dig - tänker hon djupt.
tittar på dig med ögonen fulla av frågor - så undrar hon hur länge du kommer att vara vid hennes sida.
svarar "jag mår bra" efter några sekunder - mår hon inte alls bra.
tittar sorgset på dig - undrar hon varför du ljuger.
lägger sitt huvud på din axel - så önskar hon att du är hennes förevigt.
försöker få kontakt med dig varje dag - så söker hon din uppmärksamhet.
smsar ofta - vill hon att du svarar åtminstonde en gång.
säger "jag älskar dig" - så menar hon det.
säger att hon inte klarar av att leva utan dig - då har hon tänkt klart att du är hennes framtid.
säger att hon saknar dig - så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback