blood to bleed.

Skrivet 2008-01-11 @ 17:14:53
nån idiot har cpat sig på bilddagboken, så där kunde jag inte komma in:p bläe. får underhålla mig lite  med denna då8-)

NÖRD
[x] Jag har blivit instängd på toaletten , sikka jävla klasskompisar va ;)
[ ] Jag har blivit dassad
[ ] Jag har glasögon
[ ] Jag har byxorna över naveln
[x] Jag har blivit kallad tönt
[ ]
[ ] Jag har/har haft tandställning
[ ] Jag tänker inte mycket på mitt utseende
[ ] Jag har mindre än 2 kompisar
[ ] Jag tycker schack är roligt

Totalt: 1

FJORTIS
[ ] Mitt utseende är mitt liv
[ ] Jag använder brunkräm/brun utan sol året om
[x] Folk har kallat mig korkad
[x] Folk har kallat mig fjortis
[/] Jag lyssnar på remixade babyröster
[x] Jag är blond  hoho
[ ] Jag tycker att jag är snygg
[ ] Jag festar varje helg
[ ] Jag röker
[ ] Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör
[x] Jag är dålig på grammatik

Totalt: 4,5


EMO-KID
[ ] Jag lyssnar på emo
[ ] Jag är piercad
[ ] Jag har svart hår
[ ] Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter
[ ] Jag gråter ofta
[ ] Jag skär mig/har skärt mig
[ ] Jag vet vad sXe står för
[/] Jag har snelugg
[ ] Jag spelar i ett band
[ ] Jag använder kajal/eyeliner
[ ] Jag har blivit kallad emo

Totalt: 0,5

BRAT
[ ] Nästan alla mina kläder är märkeskläder
[ ] Jag använder mycket hårgelé
[ ] Jag tar aldrig bussen
[x] Pappa/mamma betalar
[ ] Jag åker utomlands varje år
[ ] Jag spelar golf
[ ] Jag har blivit kallad snobb/brat
[/] Jag posar på mitt klassfoto ( posar & posar?
[ ] Jag är solbränd året om
[ ] Jag äter på resturang varje vecka

Totalt: 0,5


GHETTO-KID
[ ] Jag använder keps varje dag
[x] Jag använder stora munktröjor
[ ] Jag har häng
[ ] Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet
[ ] Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo"
[ ] Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen
[ ] Jag lyssnar på hip-hop
[ ] Jag har slått ner någon
[ ] Jag har hamnat i bråk med polisen
[ ] Jag hamnar ofta i bråk
[ ] Jag skolkar ofta

Totalt: 1


DATANÖRD
[ ] Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg
[ ] Jag skriver cya istället för see you
[ ] Jag spelar WoW
[ ] Jag spelar något annat spel online
[ ] Jag säger lol, brb och omg IRL
[x] Jag är inne på datorn varje dag
[ ] Jag är i level 60 eller mer på WoW
[ ] Jag vet vad roflmao betyder
[ ] Jag är nästan aldrig ute
[ ] Jag har mörka ringar under ögonen

Totalt: 1

muaha? jaha :)  vet inte vaaad jag ska göra ikväll. Haha, jag är egentligen jättetrött. 8-)  men hatar att inte ha någonting att göra. Får väl sova eller bara göra någonting som fördriver min tid. hihi :o

i wish i was.

Ida

Kommentarer
Postat av: jag

hela saken blev ju cp? fin tom ruta jag lyckades få med?:D

2008-01-11 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback