breath.

Skrivet 2008-01-19 @ 01:50:17
försökt fixa min blogg idag, jag tycker aldrig det blir riktitg bra. Men det får vara som det är nu.. Jag borde ligga och sova nu..men sån jävla datanörd jag är så lämnar jag ju aldrig den.

vet inte om det hönder nåt imorn, om det är dåligt väder så antagligen inte. Men vill verkligen inte ha strömavbrott  bara! it sucks.
fixat lite bilder med, i have no life.

du kommer bara få tillbaks. Just so you know.

nää, undra om jag ska sova eller inte? trött men ändå inte, bäst att läsa lite bok kanske? Jag har blivit en bokmal,ungefär. Julia sa att det bara var för att vi umgås med henne. haha:D 
jag har ont i ryggen, det är inte alls kul:) jag vill gå på sån där massage grej, fan va härligt det hade varit. Sen hade det inte varit fel att åka utomlands eller...


ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback