but it's to late.

Skrivet 2008-01-15 @ 20:52:29
det var väl ändå lite kul att kolla i den där lådan. :)  hittade jättesött brev från julia. Man blev ju tårögd. Men vart fan tog alla andra brev vägen? hade minst 1000 st :D haha.

ska duscha och plugag lite. Imorgon har jag matteprov. KOmmer nog gå åt heeelvete. Vill läsa boken nu, haha. Den är snart slut och jag bara MÅSTE ha tvåan :) maha. jaja iallfalll.

ska kanske till emma på nästa lov? Hoppas det. :) hihi.
hon vet inte, hon vet verkligen inte. :) ibland kan jag verkligen inte bestämma mig om jag ska vara glad eller ledsen. Allt förändras på bara några sekunder. Iallfall vissa saker. Vissa saker bara försvinner, och ja vissa inte. :)

ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback