dag.

Skrivet 2008-01-06 @ 13:31:47

sov hemma hos emelie inatt. Åkte hem till henne vid sju tiden eller nåt sånt. Jävlar va det började snöa senare. fyy, vill ju inte ha snö nu. inte alls egentligen 8-)  vi kollade lite på tv, slappade och kollade på jävligt roliga klipp så jag typ lipade. sen gjorde vi lite mer saker. Sen vid 6 tiden eller nåt så gick vi och lade oss i husvagnen. Vaknade lite innan ett, då jag ringde dad så kom han och hämta mig.

Jag måste plugga typ heeela dagen, inte vad jag orkar, men jag måste. Har ju fan as mycket att göööra, damp.
skolan börjar på tisdag och då måste den vara klar.
kanske ska hem till syrran också, hon fyller år imorgon. Får se hur det blir med det :)  får väl annars sitta och plugga där också, this sucks.

why this wild world?

ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback