du är bra.

Skrivet 2008-01-07 @ 13:32:29
gick och la mig 11 igår, väldigt tidigt för att vara mig nu.. Tog ett tag att somna, eftersom att jag inte ens var trött.. vaknade tre gånger också. Men iallfall:) så trodde jag att jag kunde vakna vid 10 iallfall, måste ju vänja mig nu. Men nehe, vaknade vid tolv ändå. haha:o fuuck, imorgon blir det ju att gå upp klockan halv sju typ, fy sjutton!

ska börja plugga snart, imorgon ska skiten ju vara klar. Det blir inte så bra, men bara jag är klar så blir jag rätt så nöjd. haha. Kan vara nästan hur dåligt som helst, bara det är klart.

ska till syrran sen idag, istället.:) hoho, grattis på henne.  Men jag får troligen sitta där och jobba också, haha najs 8-) eller inte :) menmen.

jag gillar det som det är, fast skulle ändå vilja ändra på det :)

Ha det bäst :) 
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback