everything i do.

Skrivet 2008-01-27 @ 19:39:13
Listen to your heart, Boy you know,
We should be apart, baby I just can't do it
I, I just can't do it. Listen to your heart
Boy you know, We should be apart, baby
I just can't do it, and sometimes it makes me wanna cry.

vafan, snacka om förvirrande. Jag fattar ju knappast någonting just nu.  märker du ens nåt själv?
Var ute, faktiskt andra gången. :)  riktigt mörkt var det, fast fan va skönt. Stjärnorna är fina också:)

jag har ont, magen och hjärtat nu:/ komplicerade fan saker.
kollade på top model, sen blir det singing bee kl 8 också tror jag. fast jag ska hoppa i och bada också:) något av det bästa som finns.:)

du gör bara saker värre, jag trodde nästan inte att det kunde bli det ett tag. men så blev allt bra, sen blev allt fuckt up igen. :/   vill bara ha som vanligt, för svårt att det ska bli så... säkert :/

never a right time.
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback