falling tears.

Skrivet 2008-01-13 @ 18:21:59
jag kan inte, kan verkligen inte :( jag har blivit så jävla känslig när det gäller vissa saker. Kan hända att det händer för mycket. att jag inte kan lita på nån kille längre. Det är nästan så. Dom är ju oftast lättare än tjejerna, lättare att umgås med oftast. men det blir ju fan samma sak hela tiden.
och när det händer någonting bra, finns det ALLTID någonting som sumpas. :(
jag kan inte hålla mig, det går inte. Men jag säger ändå aldrig någonting till nån, hatar ju att blanda ihop folk med mina problem. Jag pratar inte ens med mina föräldrar.. det gör jag aldrig.
det känns bara så tungt.

men måste iallfall tacka för igår :) ni är så söta.

tell me, were did i go wrong?

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback