for me.

Skrivet 2008-01-03 @ 22:49:46
var visst inte klar med att skriva blogg idag. Jag vill ha en skateboard, men mina föräldrar tycker hellre att jag ska lägga pengarna på moppen och grejs. Alltså, själva brädan kostar ju inte så mycket, men med hjälm och sånt skit. Och dom vill hellre betala grejerna till moppen. Men jag vill fortfarande ha skateboard, så det får jag köpa själv:)

Your Girl Side

[ ] du använder läppstift
[X] du älskar att shoppa
[] du använder eyeliner/kajal
[ ] du bär färgen rosa
[ ] du går till din mamma för råd
[ ] du hatar att bära färgen svart
[ ] du gillar att hänga utanför gallerian
[ ] du älskar att få manikyr och pedikyr
[ ] du gillar att bära smycken
[ ] kjolar är en stor del av din garderob
[ ] shopping är en av dina favoritsaker
[ ] du gillar inte filmerna star wars
[ ] du har gått i dans eller gymnastik
[/] det tar dig ca en timma att göra dig i ordning
[ ] du har fler än 10 par skor
[X] du bryr dig om hur du ser ut
[ ] du gillar att ha klänning när du kan
[X] du gillar att ha parfym
[X] du använder tjejunderkläder
[X] du lekte med dockor som barn
[/] du gillar att sminka andra för nöjes skull

Totalt: 6


Your Boy Side

[x] du älskar tröjor med luva
[X] du älskar jeans
[X] hundar är bättre än katter
[x ] det är kul när någon gör sig illa
[ ] du hatar shopping
[ ] sorgliga filmer suger
[ ] du har x-box, wii eller liknande spel
[/] du lekte med leksaksbilar som liten
[ ] någon gång har du velat bli en brandman
[X] du har ett DS, Ps2 eller liknande
[/] du kollar på sport på TV
[X] våldsamma filmer är bra
[x] du pratar med din pappa för råd
[ ] du har massor av kepsar
[X] du gillar att kolla på fotbolls matcher
[x] du tycker det är snyggt med baggy byxor
[ ] du tycker det är knäppt med sovaöverparty med massa folk
[X] grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favoritfärger
[x] du älskar att vara galen utan att bry dig vad folk tycker
[X] sport är kul
[/] pratar med mat i munnen
[x] använder boxers

Total: 14,5      om jag nu räknar rätt:D

jaja det blir väl att sova snart tror jag, måste ju orka imorgon ändå:)

IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback