första.

Skrivet 2008-01-08 @ 16:12:24
jaha då var det första dagen i skolan då. Vi började som helt vanligt. Fick matte i elevensval också, fyfan. Bara för att jag ligger efter och sånt, så fick jag inte styrketräning. :( alla utom jag och emelie fick sitt förstahandsval, najs! Gympan idag var väl härligt också, men uuh ändå:) länge sen jag var med och sån skit.'

Haha, jaha nu är inlämningen klar. :O adam hade gjort lite mer än mig, 8-) men jag får väl se hur det går för mig när vi har fått tillbaks dom.

igår tog det lite mer än 1 & en halv h för mig att somna. Vaknade några gånger och drömde mardröm. haha, vilket natt jag har haft då:)  har varit lite slö idag, fast ändå inte. Kommer vara en förjävlig vecka om det kommer ta så lång tid att sova. buh.
haha, igår fick jag ju stressa som fan. Hade någonting att göra hela dagen. BUU. vid tolv slaget ungefär hade jag bara lust att gå till mum och gråta ut. Kan inte komma ihåg senast ajg gjorde det, eller senast dom såg mig gråta:o  .. gjorde inte det iallfall. menmen, måste bara säga, tack för hjälpen :) det blev bara för mycket då,,:)

Hatar när folk vill bråka hela tiden. Och neej, jag är inte sån om ingen annan inte är lika dan mot mig. Blir bara så jävligt pisst på sånt. Och jag bråkar hellre med slag än ord, ... Men hatar verkligen sånt. att bråka och sånt. Nope tack inget för mig :)
8-)

inga speciella läxor eller sånt nu, Så ska bara slappa av :)  men nu ska jag gå ner och äta maaat :)
what do you want?

ida

Kommentarer
Postat av: josjos

:/ inte bra att de e så dåligt :O D:
du får ringa mig nästa gång du är lessen :) (:

2008-01-11 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback