freaky shit

Skrivet 2008-01-22 @ 19:35:18

jag är en lipare, bölare. Känslig som fan ibland också. Jeppjepp

känns sådär just nu, bara därför. men sen börjar jag lipa igen. Och så håller det på. Fan hade min lillastund.

Hatarhatarhatar, verkligen detta.

har jätteont i huvudet fortfarande, pallar inte med iprem eller nåt, det hjälper ju ändå inte. Ska bada.. sen får jag väl försöka sova eller nåt. vilket jag ju inte gjorde inatt. Vill verkligen inte till skolan imorgon, men jag måste väl.. får se om jag åker hem. kmmer säkert börja böla i skolan.

förresten var jag värsta arg idag, sådär brukar jag inte vara. Hsen på kvällen(nyss) blev det ju bara värre... jag orkar ju inte :)


fucked things up just like I always do

ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback