fuckfuckfuck YOU!

Skrivet 2008-01-14 @ 17:06:52
du är fan inte värd ett piss. Inte ett ända jävla piss. Vill bara smälla till dig, jävla rövhål är vad du är:)  hoppas du vet det också.
Ne, det är inte lätt. Men jag vill bara göra allt lätt för mig och få ut allting. Du har fått mig må så jävla konstigt, så jag orkar inte ens längre.  Lust att säga allting till dig med, och är jävligt nära på att göra det. Du ska få, det ska du fan.

skolan idag var väl sådär. eller något, orkar inte säga vad som hänt :) haha.  jag är lat jag.
Imorgon ska jag nog hem till emelie, efter skolan:)

får se om jag kollar earl ikväll eller inte. :D

det var lite sött iallfall :) vissa är för goa, ja vissa inte 8-)


ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback