fuck&piss.

Skrivet 2008-01-05 @ 01:52:33
fuckfuckfuck. Allting bara skiter sig. Känns som att jag inte ka göra ett piss rätt:(  Undrar varför jag är som jag är ibland alltså.

vill kunna så jävla mycket mer, sånt jag verkligen inte klarar av. Vet inte hur jag ska göra, men jag vill ju. fattar bara inte att jag inte kan.

ne jag tycker verkligen inte om mig själv just nu:( och det känns som att allting bara går fel. kan jag inte göra någonting rätt eller?
det kommer skita sig för att jag är så jävla fucking cp i huvudet, baaaaaah:( 

känner att jag bara vill komma bort härifrån, speciellt nu. Typ stanna utomlands i en månad, hur jävla bra skulle inte det va?

bara klagar nu, men det behövde jag nog:(

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback