fun

Skrivet 2008-01-01 @ 18:27:26
blev inget emelie idag. Ska inte säga någonting om morgondagen, då blir det säkert inte av. haha
jag har iallfall haft en tråkigdag jag:) sovit länge, sjungt, varit ute och bara överslappat typ. yuuummie.

Med hjälp av dina msn kontakters "personliga meddelande" ska du besvara frågorna. Börja med den som ligger högst upp på listan.

Sa den första du mötte idag ?
du är det finaste jag vet. du är mitt liv och jag älskar dig mest, stefan nordlander

Sa din mamma den dagen du föddes.
sunday nights

Säger din bästa kompis på din begravning.
the world is watching me

Det som den du gillar säger mest.
i just love my fucking t-shirt, i'm too punk rock for this

Det första du kommer att få höra imorgon.
åh, frida är så ägd

Den snyggaste i skolan kommer komma fram till dig och säga:
skatee!

Första intrycket av dig.
wo0t?! X) - (U)

Ska de stå på nästa tröja du köper.
fffff-fredrik, sweetest drug.

På nästa sms du får kommer det att stå:
3 dagar

Det första din pojkvän/flickvän sa till dig.
BÖG

Så kan det gå till ja :)  ska nog kolla på en film eller någonting, jag tror jag avlider. BAAH?

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback