happy.

Skrivet 2008-01-09 @ 17:31:10
Dagen har väl varit ganska bra faktiskt:) josefin var väldigt rolig idag:d men iallfall. hade sjukt kul på musiken. så skrattade jag och tove så vi fick tårar i ögonen:) sen sjöng vi och sånt, muaha. det lät nog vackert en del gånger:) men det var iallfall skoj.  Man var ju tvungen att röra sig till "alla som inte dansar är våldtäcksmän" haha. jag blev våldtagen också?:o josefin är snusk. men jag gillar dig ändå! Har gillat hela klassen idag faktiskt :) dom är gooa. Förutom emma idag då, hon var elak och drog undan stolen;) hahaha. dunk, hihi.

fått första läxan nu, spanska. Tog hem matten lite också, jag ligger ju efter lite. men men:) har ju matte fyra gånger i veckan, så detta ska gå bra :)

blir bara det vanliga ikväll. data, kanske lite plugg ,dusch och sen sova :) somnade mycket bättre igår, kanske börjar vänja mig nu då:) hoppas det.

jo, jag är väl rätt glad nu. Älskar när folk är så trevligt. Fyfan vilket rba humör man kommer på då:)

jag börjar tröttna. Men det är ingenting du fattar. Du bara fortsätter. Snart är det verkligen up to you.

ida

Kommentarer
Postat av: jos

haha, JAG är inte snusk :O :D

2008-01-11 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback