hur länge ska du hålla på?

Skrivet 2008-01-24 @ 16:51:37
det var en okej skoldag idag. Fast jag mådde så jävla illa när jag skulle gå till skolan. Har haft pissont i magen hela dagen också. fast det har väl inte hindrat mig ändå;)  men i morses var det värst, för då var jag spyfärdig:/  sen puffa emelie mig bak och då var det nära:D haha :O

no läxan gick bra tror jag :)  inte tränat på det så mycket så:D   sen hade vi ju "ofärberettprov" också, gick typ skit;)  fast det var inte sånt vi har gått igenom, så:D   blev rätt nöjd med mitt öga på bilden med ;) jag målar ju ´fan så kasst annars:D

jaja, idag ska jag nog typ plugga och se film eller nåt:)   varit så jävla trött idag, speciellt när jag vaknat.uh jobbigt. Har ju mag&huvud onda idag, så jag får nog ta en värktablett till. Typ går på sånna nu?  haha, bra att dom finns iallfall:)

ska börja plugga spanska nu, uueaaah :o

så länge det är sådär.. så blir det nog bra :)

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback