i don't really like you.

Skrivet 2008-01-20 @ 09:46:29
jag har drömt en jävla konstig dröm. sovit as dåligt med.  har bara tänk på en sak, och det stör mig jävligt mycket. iallfall, så kunde jag inte sova längre... och klockan är bara 09.40..

du gör mig galen.. och jag menar inte det på ett bra sätt denna gången. Fy satan för dig. Orkar verkligen inte. Jag har lust att slå till dig, typ en bitchslap.. hade känns så jävla bra. Tror nog fan du behöver hjälp. Inte för att du ens hade fattat detta, för man fattar ju bara vad man vill fatta, eller hur?! thank's för att du förstörde min natt.

ska nog käka frukost, och kolla på en film. Sen får vi väl se om jag kan sova igen. :) har huvudvärk och ont i magen, yeppyepp, måste ha en vilodag eller nåt:D haha.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback