i still remember.

Skrivet 2008-01-21 @ 19:07:36
även om jag inte gillar kärlek just nu, så sitter jag och kladdar hjärtan hela tiden. Måste fan vara ett tix jag har :) haha.  Men idag mår jag faktiskt bra, inte "depp" eller nåt. Känner mig rätt stark, men eftersom att jag gör det kommer det säkert släppa och jag blir konstig igen. Men jag ska försöka, jag ska:D   utan att säga någonting till han, ska nog inte göra det. Det ska släppa av sig själv. vill ju inte paja nåt ändå. Sorry jos, jag kan inte:) <3 hihi.



And everything I can't remember,As fucked up as it all may seem
The consequences that I've rendered, I've gone and fucked things up again

And it's been awhile, Since I can say that I wasn't addicted
And it's been awhile, Since I can say I love myself as well
And it's been awhile, Since I've gone and fucked things up just like I always do.

ida

Kommentarer
Postat av: jos

jag överlever :) du fick ju fram det till slut ändå? ;D :)

2008-01-21 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback