i was.

Skrivet 2008-01-10 @ 07:29:40
igår var jag på bra humör, mer än vanligt tror jag faktiskt:) sen gick det uppåner. sen började jag fan att lipa i typ 5 sekunder. Sen blev jag rätt glad igen.

orkar typ inte göra mig iordning idag, så fick tid att sitta här en stund istället, mihi.  Idag blir det att åka med skolbussen, så fick visst ännu mera tid på mig :)   ungefär en halvtimme kvar tills jag ska dra, innan helst så jag inte missar bussen8-)

har 6 lektioner idag och typ ingen rast. Men gött att det är rätt okej lektioner ändå, så jag inte tråkar ihjäl mig :) Men varför slutar vi alltid så jävla sent? Jag kommer ju hem runt halv 5 varje dag, då har ju typ hela dagen gått å då finns det ingenting man kan göra typ? fast jag har ju alltid min lilla dator, muaha. Jag är nog beroende av den? :o

nja, ska gå och göra någonting annat, blir ett blogg i kväll med:) ha en bra dag!

du gör allting så bra. Fast på ett sätt blir det ändå dåligt, för mig.

ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback