if i.

Skrivet 2008-01-28 @ 20:29:04
I really don't mind what happens now and the, as long as you'll be my friend at the end.
If I go crazy then will you still call me superman? If I'm alive and well, will you be there holding my hand?


det har varit en crazy dag idag kan jag säga:o  haha, jag orkar inte babbla upp allt. men det har hänt ganska mycket iallfall:)  men den har väl varit rätt skoj antar jag :) gjorde typ bort mig ? itne mitt fel:(

har inget att plugga, göttgött.  satt och tittade på sexigaste männen eller vafan det var, internet funka inte. sen blev det lite next också. mtv förfan:D
earl sen ikväll:) dusch såklart också. hoho.
har innebandytunering också på torsdag, ohno!:D får väl se hur det slutar, vi blir ju typ alltid síst :) hihi.
jag har söta kompisar jag :)

ida

Kommentarer
Postat av: jj

kryptonite :)

2008-01-29 @ 12:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback