just like heaven

Skrivet 2008-01-19 @ 23:46:26
det är sånt man inte ska göra. Man glömmer någon, utan att märka att den andra personen tar illa åt vid det ( & josefin, det var inte det vi gjorde hos dig!) men det känns iallfall..

har varit ute två gånger faktiskt. ena lite kortare och andra lite längre promenad. :)  månen är ju uppe så det är riktigt najs att gå faktiskt.  håller på att titta på just like heaven. Fast har tagit en paus nu, men ska fortsätta sen :)

har fortfarande ont i magen ibland.. det blir lixom magkramper. har en just nu.. blä det är inte alls skoj! it huuurts :D

varför blir jag alltid så pigg på kvällarna? Även om jag lägger mig i bra tid, sover länge.. så är jag trött på dagarna och pigg på nätterna. Har ju ändå vänt på dygnet.. eftersom att vi har ju gått i skolan 2 veckor nu redan.

fortsätta filmen, tvätta fejset, sitta vid datorn och sedan sova. Jepp, det blir resten av min kväll/natt.

får se om det händer någonting imorgon, det blir väl nästa dags problem :D

ibland vet jag verkligen inte vart jag har dig.. Känns som att du är så jävla långt borta, nästan hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback