klag.

Skrivet 2008-01-14 @ 07:33:33
jag är olycklig. Sovit riktigt dåligt, vaknat runt 10 gånger och så har det varit varmt som fan. hade svårt att somna och massa skit. Kommer klara denna dagen med smääärta. :( drömt mardröm såklart också.
känns som att allting bara går ner? Jag har bara ett problem, men allt går ut på det:(  om det bara är en liten jävla sak, så ska det förstöra ALLT. alltså såhär brukar det ju ändå inte vara? Men jag vet nog några orsaker också:( 

får fortsätta mitt problem när jag kommer hem från skolan. Kommer gå illa värre där idag. Kommer väl bara tänka på allt och så :( FUCK.

du gör mig ledsen :( var fan nära på att bryta ihop igår. du vet är det där inte hjälpte, blev bara värre när du sa det

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback