kul!

Skrivet 2008-01-13 @ 16:31:56
har haft jättebra med tjejerna :) haha. Vi har gjort lite olika. ska skriva lite om lördagen då.
Först kom Josefin och Julia, så tog vi lite kort och sånt. Sen kom emelie lite senare :) kollade på lite klipp och sånt. Sen blev det väl mat eller nåt, haha tacos blev det :) det går väl alltid hem? :D haha. Sen kollade vi på skräckfilm och käka godis. eller ja, josefin och julia gick och kollade på Linas kvällsbok istället:) så jag och emelie satt och kollade på filmen med världens volym, fan va man blev rädd då :D haha.
vi gjorde lite småsaker emellan allt och så. Sen vid 11 gick vi ut, ner till "byn" och åkte skateboard ner för alla backarna. Jag och emelie iallfall, julia och josefin fick ju låna ibland också såklart:) roligaste backen var ju fan kyrkbacken, vilken jävla fart vi hade :D haha, men det var svinkul. Fast ibörjan ramlade emelie på rumpan:/ blä. sen armbågen också:/ klaraade mig faktiskt- Men vi satt på brädan och rakt ner, haha jätteskön känsla förfan:D sen skulle vi hem en annan väg. Rakt genom skogen. Tur att dom litade på mig iallfall. Man såg typ inte ett piss och det var blött och allt. Världens mista stig att gå på. Jag gick först och fick leda vägen iallafall, och vi hittade faktiskt väldigt bra:D Bara att alla blev väldigt blöta, förutom josefin då, som fick låna mina stövlar:D haha.
sen gick vi och lade oss vid 4 ungefär tror jag :)
har säkert glömt någonting vi har gjort, men har haft det jättebra iallfall :)

har städat upp efter oss i mitt rum också:) ska fortsätta lite till, sen måste jag plugga lite också. och bada/duscha såklart:)  får se vad som händer sen :) jappjapp.

jag ville inte detta, men det blev som det blev. Så du är nog ute nu :(
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback