min nyårsafton.

Skrivet 2008-01-01 @ 01:45:51
tacktacktack. Jag har haft en bra kväll iallfall:) emelies familj är så trevlig:D vi spelade tvpspel, vanliga nördar är vi. smällare och raketer. Drack champange och annat sånt:)  iallfall trevligt:D:D:D::D  gah på hennes famlij, dom är så söta:D

jag åt saker från havet också, typ första gången faktiskt:d men det var helt okej, trodde jag inte. men det var det :)
skriver nog mera imorgon, :) orkar nog inte ens nu :)  men jag måste bara säga att det var  BRA.
vi sprängde en brevlådà?  ops, mmen mera kommer imorgon:)

emelie ska sova här imorgon också tror jag:) hope so, :)

hoppas alla har haft en trevlig kväll! har iallfall jag:)

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback