more than ever.

Skrivet 2008-01-30 @ 17:14:24

  
                        307982-81                                             
 
innebandy imorn, får se hur mycket jag kan vara med.
jag vill verkligen tatuera eller pierca mig. vill vill!  Men ja, mina föräldrar vill väl det kanske inte lika mycket.Men dom har "lovat" att snacka om det. haha. Vet inte riktigt vilket som är bäst? Vill egentligen båda ju. Men antingen blir det väl isånnafall i näsan, eller en tatuering, vet nog vart jag ska placera den också:) fast får man de när man är i in ålder förresten? :o Färga håret behöver jag också! märkte det idag. hah. mycket jag behöver just nu. Fast det går väl över ;)  har inte massor med pengar heller tyvärr.
Det får väl bli typ sommarjobb eller nåt? Jag vet nite, får ju nästan panik över sånthär. Men kanske nåt litet jag kan göra i sommar ändå:) får se. Det är väl ett tag kvar, ändå.

mamma tycker att jag ska praoa på pappas jobb också, och sen på ,...vad heter fotografen? :o  jaja, får se hur det  blir med det. Det är ju nåt jag måste bestämma ganska snart ändå. Ska prata lite med pappa om det också.
Känns verkligen som att det är massa saker jag vill göra. Vill ju åka utomlands också, fast det vet jag ju väl att det inte blir av. Ingen har ju direkt mycket pengar just nu... fast det blir väl kanske nått med släkten, typ i sommar. Kroatien eller någonting sånt:) hade inte direkt varit fel.

men jag har tänk lite, en tatuering skulle ju vara väldigt fint till sommaren på något sätt.  Där jag tänkte ha den hade det nog passat fint. antar jag.  fast ändå, en tatuering går ju inte riktigt att ta bort på samma sätt som en piercing. sÅ,.. Tydligen hade jag visst inte besämt mig riktigt :p haha!

ska bli gött att komma till syrran också, om det blir av :)  alltid trevligt att träffas och tönta lite ihop!
jaha, det var typ massa onödiga saker där ja. Men det är verkigen sååå mycket jag vill göra nu!

tro & hopp?

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback