oldtimes.

Skrivet 2008-01-15 @ 17:29:16
läste igenom min gamla dagbok. från 2002 och 2004, fyfan va saker har förändrats. Vi tjejer bråkade jämt och det var bara problem med oss typ. Fast kollade igenom lite saker som jag verkligen sakar också.  men livet förändras. verkligen. Fan va man har förändrats. Tog åt sig all skit och massa. Kände för att gråta en skvätt när jag läste igeom allt. Har ju skrivit vad folk gjort och allt, det kändes fan. Ändå om det var runt 4-5 år sedan. Men ändå sånt man vill ha kvar. Förlorade ju kompisar när man började nya skolan och sånt. Inte alls lika kul. Men har väl sagt till mig själv att se från den bra sidan också.

förresten var läraren jävla cp idag mot mig. Så för en gångs skull käfta jag emot han lite. Han är ju fan världens jävla plåga. Blev pisst som fan.

"Varför ska livet ha hinder? Är vi för små för att kunna hoppa över?" från min gamla dagbok, ganska sött ändå :)

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback