party.

Skrivet 2008-01-01 @ 13:43:36
okej, nu ska jag försöka få ihop lite av hela gårdagen, orkade ju inte skriva så mycket igår då;p

Men det började med att jag åkte ner till emelie vid 4-5 tiden. Vi började med att typ dricka cola? Ovanligt iallfall:) sedan spelade vi tvspel i två timmar typ( jävlar ) men det var roligt ändå och det är sånt vi fördröjer tiden med? haha. sedan ble det väl att vi smällde några smällare också, wiho. Det var kul. både jag och emelie höll dom för länge, så vi smälldes ju nästan också:o haha det va fan scary. Sen gick vi in igen och gjorde någonting´. Jag kommer faktiskt inte ens ihåg vad vi gjorde. Men vi var ute och busade lite fort också, fast det slutade vi med sen, undra varför:p haha! Vi drack champange och lite olika:)  haha8-) sedan hade dom en jävla sumoraket, hoho den va cool iallfall:)   vi åt ju typ skaldjur innan det också, och jag måste säga att jag var stolt över mig själv Det är jättesvårt att få ner vad vi har gjort utan att det ska låta hel lamt. Men det var det verkligen inte. Emelies famlij är så go, så jag skratta jättemycket jag :)

hoppas att emelie kommer hit ikväll också! Jag vaknade ju nästan nyss ovh är trött som ett svin också. menmen:) en dusch och lite sånt så är jag säkert på vägen igen. ;D

hade the cutest dream också:D hihi. fan om samma person hela tiden, haha.  Jag tror knappt jag drömmer nåt annat...

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback