play cool,

Skrivet 2008-01-12 @ 14:29:07
emelie,josefin och julia okmmer hit senare. Sen sover dom här, eller vi får se hur det blir med emelie :) men ialflall. Vet inte riktigt vad viska göra än, men det kommer med kvällen. Jag och emelie ville ju skata också;) muaha. Vi får se, vi får se. dom kommer efter tre, så :) jag behöver bara fixa håret å kläder, sen så är jag klar. Intressant va:D
jag har typ ont överallt. haha, tog en tablett iallfall:) hoppas det hjälper lite.
ikväll vill jag typ dansa, jävla synd att mitt playstation inte funkar. Josefi ville inte ha med sitt heller, så det får bli som det blir :) hihi.

ha en bra helg då;p

du är så körd. Synd, för jag gjorde faktiskt det.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback