real nice.

Skrivet 2008-01-26 @ 22:36:01
varit med julia och josefin idag. vi hade det najs najs.:D  jag satte kastade från sidan en godis, raaakt i josefins mun! fan är man proffsig eller ;D kollade inte ens ju. hahaha, fan va vi skratta sen :)   men vi har gjort lite olika saker, treevligt!
men jag har så jävla ont i magen så det finns inte. När vi var ute var jag tvungen att lägga mig ner.  sååå jävla ont. Det blir svårt att andas också, fucking jobbigt är det ..:/  får hoppas på att det går över iallfall.

imorgon tror jag inte att det händer någonting, ska nog bara sova och ta det lungt. gick ju fan upp redan halv 11 idag :D  men internet funkade inte på hela tin, så jag fick ju lite spasma :D mihi.
jag måste nog ligga ner det hjälper iallfall lite :)

josefin och julia är väldigt roliga 8-) dom brydde sig inte om att jag typ höll på att dö. fast dom fick iallfall bära mig och josefin stoppa foten i världens lerpöl och fastnade. så jag fick dra upp hennes stövel. hihi.

aaaaaaaj aaaaj ;/

det känns nästan inte längre, kanske är det över nu? ...

ida

Kommentarer
Postat av: josefin

haha, du är hämsk! :D

2008-01-27 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback