shoppa.

Skrivet 2008-01-04 @ 16:47:38
har varit på allum nu, wiho. Köpte inte så mycket, men iallfall. Köpte en skjorta,utan armar då, den va rätt najs. Sedan en BIG lågärmad, mysmys. Sen blev det en skateboard också, haha ojdå. Jag kommer bli mos av mina föräldrar, dom är ju inte direkt glada på det iallfall, menmen:)  jag ville.

ska nog till emleie imorgon också, får se om det.
det blåser som fan och internet bara krånglar? får se om det fixar sig, jobbigt när det håller på att stänga av sig hela tiden.
resten av dagen ska jag nog bara städa och lite sånt smått. Måste ju göra svenska också, baaah jag vill bara dö när jag tänker på det. Pallar verkligen inte :( menmen..

jag önskar verkligen jag kunde ändra på det.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback