so that's it?

Skrivet 2008-01-17 @ 16:55:08
idag åkte jag och emelie hem från skolan. Vi satt i typ en timme inne hos skolsyster och pratade med henne. Hon sa att om nån hade fått typ magsjukan eller någonting liknade, så var det lätt att det smittades. Jag har haft ont i magen sen i måndags, men jag har nog faktiskt ingen magsjuka. Men ont i magen och fett ont i huvudet har jag iallfall. Har precis tagit en tablett, så hoppas att den försvinner snart.

Har läst bok hela dagen typ. Så idag har jag läst ut en hel bok, ungefär 300 sidor + värdels minsta text typ? Jag är faktiskt linte försånad över mig själv. Jag brukar inte läsa så mycket. 2 böcker på 3 dagar, nemen ida då:D båda böckerna var så jävla bra :o  så nu har jag lånat tvåan av den första boken jag läste, dyker nog in i den redan ikväll tror jag väl;)  och den sista jag läste nu, fick jag tårar av i slutet. Det var ett sorgligt slut, men jag är alltid känslig när det är kärlek8-) haha.

Jag ska nog till skolan imorgon, får se hur det är senare ikväll eller imorgon bitti. Det är inte kul att gå runt í skolan och må illa, men ibland blir det ju som det blir:D

får se hur det blir imorgon kväll också, och hur emelie mår.. Ska snacka med henne senare hade jag tänkt. Vill nog sova en stund nu, men då kommer jag säkert vara så pigg senare mot kvällen.. som alltid. Så bäst att jag tar ett bad eller någonting, vore skönt eftersom att jag fryser som en apa.

haha förlåt förresten kate, det var lite elakt av mig8-) men den bara låg där och då vart jag tvungen. haha :)

menmen, ska nog inte hänga mig så mycket framför datorn idag, mitt huvud behöver ju vila lite också;) får se, jag dras  alltid till datorn när jag inte kommer på något bättre att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback