take it all away.

Skrivet 2008-01-29 @ 15:43:25
mår väl bättre nu. sov rätt länge, sen blev det film:)  fick elda idag också, wiho. första gången ;D

Jag måste verkligen klippa mig. Fast jag är typ rädd för det. För det blir så himla jävla fult. och jag vill egentligen inte ha kort hår. Men mitt växer ju fan inte längre typ. Så jävla utslitet efter plattången och sån skit. SÅ det blir till att kklippa rätt mycket, får väl gömma det tills det har växt ut. Men ska försöka att inte använda plattången så mycket sen då. JOBBIGT! (A)

jag vill sova igen, fast vet faktiskt inte om jag ska det. Men ska nog till skolan imorgon. Men ärligt så har jag panik för klippningen, va mogen jag är ;D

pretend

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback