take me.

Skrivet 2008-01-30 @ 16:25:21
I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way

It's hard to believe
That there's nobody out there
It's hard to believe
That I'm all alone.

först var det skola. Hade så jävla ont i magen första lektionen. Magkramper.  sen hade vi sv/so, väldigt mycket vi fick gjort! hahaha.  iallfall. sen gick jag och emelie upp, jag klippte mig. VIlket nite syns så jättemycket. fast det gör ju igenting ändå:) behvde toppas och lite sånt bara.. Iallfall, sen gick vi inte tillbaks till skolan. Utan vi åkte hem till emelie istället. haed fortfarande ont i magen. Mamma får´inte köra bil & pappa skulle på möte. Så det blev till att åka hem till henne :') sen var sara snäll och körde upp mig :)

så nu ska jag väl typ ta det lungt, plugga kanske lite också. Om jag är duktig nog. sen äta också ofc:D  dusch/bad blir det också.:)  inte sån som igår, fyfan :D

i kind of did.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback