touch your soul.

Skrivet 2008-01-25 @ 22:45:29
VÄLJ MELLAN

Bdb eller lunar: bdb.
Katt eller hund: hund
Kaffe eller te: egentligen inget, men te?:D
Chips eller nötter: vet int :o
Skinka eller korv: fahgkja
Rött eller grönt: green.
Mobil eller mp3: båda?(A)
Bergochdalbana eller fritt fall: vet inte:D
Äpple eller plommon: båda:D
Hårspray eller hårgéle: hårspray
Hallon eller jordgubbar: jordgubbar
Höst eller vinter: höst.
Dvd eller vhs: dvd
Sjö eller hav: sjö :)
Ica eller konsum:  haha, jag vet inte?
Ödla eller orm: blä:D
Sol eller måne: sol :)
Skateboard eller inlines: skateboard ofc:D
Snowboard eller skidor:  kan inte stå på skidor, så 8-)

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt: nej :)
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: nån annans ja :o
Gjort en bakåtkullerbytta: haha ja.
Köpt lösgodis för över 50 kr: haha jupp, godisvraket 8-)
Haft träningsvärk: ja:D
Önskat att du var det andra könet: ja :D
Velat vara ett djur: hm, njae?
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: neej :D haha
Tyckt Harry Potter är bra: har nog hänt :O
Hatat choklad:  nej, eller kanske bara om jag ätit föööör mycket:d

HUR
Svarar du i telefonen: hej det är ida, eller hej.
mobilen - hej det är ida, eller hej.
Sätter du på dig strumpan: först rullar jag ihop dom till en boll sen trär jag den på huvudet?
Gör du när du är kär i fel person:  typ dör?:D
Tycker du om gul-bil-leken: ja fifan ;)
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 20 kr.
Mycket är klockan:  22.41
Många kontakter har du på msn: runt 400-500
Fick du detta test: av nån;o
Spenderar du en regnig dag bäst: säkert framför datorn ;)

VAD
Tänker du på just nu: detta?
Tycker du om sushi: aldrig ätit, don't want to heller:D
Älskar du just nu: mycket? :o
Åt du sist: godis;D
Drack du sist:  always cocacola ;D
Gjorde du för 5½ timmar sedan:  satt väl i bussen eller nåt,
Är din originalfärg på håret: BLOOONT.
Behöver du just nu: sova? :D

VARFÖR
Heter du det du heter: ingen aning :o
Valde du att ha på dig de kläderna som du har på dig idag: haha för att jag gjorde det?:D
Svarar du på detta test:  no life :)

jag har faktiskt städat och möblerat om, inte för att jag egentligen orkade men:) muaha.  ska väl kaske kolla film också, men känner inte för att kolla nån läskig film precis innan jag ska sova. vi får väl se:)  känner för att sova direkt kanske också... men ja :)

oh boy, you don't know what you are doing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback