turning grey.

Skrivet 2008-01-21 @ 17:15:54
idag var det ju halvdag. vi gick till 11.45, sedan drog jag, mamma och emelie till lager 157.  Ville ha ett par jeans, men hittade inga... nästan. Halvtsnygga men lite förstora.. så var det ju såklart den minsta storleken också. i was very unhappy:D  men köpte en stoor t-shirt och ett par skor iallfall. Höga, inte alls min stil kan jag ju säga. Men ibland får man ju ändra sig:)  jag har ju alltid kört på tennisskor och sån skit. :) Jaja, jag har varit galen typ hela dagen, cpat runt. Och tillåmed mamma skrattade, även  dom grejerna jag gjorde. haha:) men det var trevlitg iallfall.

Tog inte med mig några läxor eller nåt hem, så smart är då jag ;)   eller jo, jag lyckades få med mig no;n. så om jag pallar får jag plugga på det lite:) i'm a latmask.  sen blir det ju earl ikväll också, dusch med såklart:D det är ju livet att duscha fan.

får se hur det blir imorgon? Om vi skulle göra någonting. yesyes.

everytime, it buuuurns, but that's life :)

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback