wanna come in?

Skrivet 2008-01-18 @ 23:21:51
haha. det var väl roligt iskolan idag :) Speciellt när det där hände på toan och allt. Fan va vi tjejer skrattade. Först gick vi in på toan allihopa. Sen började vi dunka på dörren. Sedan kom det några till dörren och frågade om vi behövde hjälp ut. Då sa jag typ. JAAAA! sen gick dom. Sen gick vi ut från toan och satte oss på bänkarna utanför. Då två lärare kommer förbi och frågar om det var någon som behövde hjälp, eller om vi hade sett nåt. "nej, sa vi då" sen började my prata om ett träd, bara för att inte dom skulle märka någonting,. Men dom började kolla på toaltetterna också. sedan när dom gick fick vi till världens jävla gapflabb.  det var roltigt iallfall. nog dagens:)

haha, vilken jävla gympalektion vi hade också. åhfan, typ karategrejs. Kämpa kämpa var det verkligen! Men åh, va härligt :D
efter skolan drog jag med josefin hem :) vi gjorde inget speciellt sådär kanske. åt glass och lite sånt. Men det var trevligt ändå! hon är så söt:D

jag har precis badat, najsnajs. Det har börjat blåsa mera nu.. Så jag sitter här och väntar på ett strömavbrott snart. Bläää! hatar när det blir det.. ingenting att göra eller nåt, får väl flytta till nån med ström ifall den håller i lika länge som en gång tidigare.
ska nog läsa en stund iallfall. och kanske kolla på tv. Är lite trött och ont i ryggen, så ska väl ändå dra mig till sängs snart :)

en del av mig vill, och en del av mig vill inte.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback