well..

Skrivet 2008-01-05 @ 14:41:07
sitter här och gör typ ingenting? Vet inte vad som händer idag. skulle väl kanske vara med emelie igen? Hoppas hon kan komma upp hit eller nåt. vi måst eju plugga också,. Jag ligger efter som fan och kommerinte hinna.;/ menmen.

det hjälpte faktiskt lite. Men jag vet fortfarande inte hur det kommer bli.  Bläää, jag vill verkligen klara detta. Mer än nåt annat just nu. Men känns som att jag kommer besvika eller hur jag ska säga. Inte alls vara som .. tror :/ fuck, jag tycker verkligen inte om mig själv i sånahär lägen. Bara för det så blir det värre på andra sett också, och till slut så tror jag att jag inte kan ett piss. bu, just nu.

image78
fyfan, jag tror jag dör. Det är inte direkt snyggt att se ut sådär, eller var tycker ni? stackars människa,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback