yey,

Skrivet 2008-01-25 @ 17:19:00

helg nu då:)  jag har varit trött typ heeela veckan. segtsegt.  Har hänt väldigt mycket denna veckan, så..
haha hände väl lite olika saker idag :)  värsta cp på engelskan iallfall..haha också 8-)
orkar inte rabbla upp mera:)   ikväll ska jag väl bara slappa tror jag. tänkte nog se filmen jag lånade av michael :)  sen fixa lite och sånt.   vet inte hur det blir imorgon än? Visste att vi inte skulle snacka i skolan, för det gör vi aldrig typ;)  men ska se till att snacka med dom ikväll, eller så fort jag kommer in på msn. Nödvändig fakta tänkte jag:)


sitter och kollar lite på tv nu,borde gå och städa mitt rum eller någonting :)


ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback