you had it.

Skrivet 2008-01-16 @ 17:43:21
jag är trött som fan nu märke jag, :o ska läsa en stund sen blir det dusch och sånt.
Hade matteprov idag, det gick väl sådär.. haha, jag är inte direkt bra på matte. Men jag försöker:p hade spanskaläxa också, vilket gick också ganska bra. :)

gjorde ett test, haha. det är 51 % synd om mig. och att jag behöver någon som ställer upp även när det är soligt. Det stämmer faktiskt. japp:)
Det är synd att vissa faktiskt är så jävla kära i sig själva, det är ju fan nästan hemskt:o  Nu om jag ska vara så ärlig,,

saknar verkligen VISSA saker från förr. Inte allt, för alla var ju fan nästan så omogna då:o haha vissa saker jag läste skadade fan min hjärna ;)
hände en rolig sak med städtanten idag. men det orkar jag inte berätta nu faktiskt:D
villö vara massa och hitta på nåt skoj snart. :) kanske blir nåt litet på lördag eller nåt. Och på fredag också:). Jag är ju en sån som älskar att göra saker :) ganska så social faktiskt 8-)

jag är beroende. Och du är ... annorlunda? :)

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback