:D

Skrivet 2008-07-27 @ 16:15:09
igår kom min syrra,hennes boyfriend och deras hund hit :) hon blir bara tjockare och tjockare:D  finboll hon har på magen.
vi prata och såntdär som man brukar (A) sedan kom kaitlynne hit, :D länge sen as hell. vi satt och prata med först, sen åt vi. grillat, göttgött.  sen har vi cpat runt och såntdär. skrattat ihjäl mig flera gånger. (jag har rätt många liv)
känns bra att få lite lycka. gånger 50 faktiskt. igår var det ganska många bra saker som hände faktiskt. :)  hoppas det håller. Menar verkligen att jag blev glad av det. 

jag gjorde det endå;s  varför har jag ingen aning. jag är som jag är. troligen för snäll. :)menmen.

man kanske borde sätta sig och kolla på lite SVENSK-tv? det var lite mer än två veckor sen senast. höhö.
ett stooort minus ute är nu alla jävla getingar, dom är precis öööverallt. här kan man inte gå nånstans utan att det finns en där. bort med dom tack.

Kommentarer
Postat av: jos

jappjapp, vi alla hatar getingar >_< finns det getingar på stranden? (A) fan va bra allt det är bra, om man kan säga så ;D. hoppas vi blir super-bruna imorgon :)

2008-07-28 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback