heeeelgen:D

Skrivet 2008-07-06 @ 20:45:39
ungefär halv 11 kom vi ifrån borås och körde till skåne. vi var framme ungefär vid halv 2. fixade iordning lite och sedan blev det väl ganska snart läggdax. vaknade dagen efter, åt frukost. sedan åkte vi till havet. inte världens finaste väder men det räckte iallafall. sen efter några timmar borta drog vi tillbaks till syster och vilade(sov), titta på tv och sådär. sen blev det dusch och fix och sedan bar det av till stan för att röjja! ;D haha. vi gick runt och sen var det typ fest hela veckan där så vi satt och mös. sedan drog jag med maria och kimmo till ett tivoli;o haha, egentligen inte så kul men ändå:D  sen drog vi hem och kollade på boxning vi tre. fan va inne man blev i det. dom är helt sjuka, finns typ inga regler så det var jädrigt skoj att titta på.
 den andra syrran kom hem vid halv 5 på natten=D haha, ryck.
idag har vi inte gjort speciellt mycket. degat oss. jag gickl ner själv till stan men allt var stängt så stackars jag fick gå upp tillbaks i regnet igen. typ 1 timme  för ingenting;o  jaja :D
nu har vi åkt bil och massa såntdär igen. men det var trevligt. jag läste kalle anka(A) haha. skoj helg har det varit iallafall :)

imorgon skulle jag kanske vaara med tove och julia? jag har ingen aning.
josefin ska komma på kvällen imon iallfall:D sen ska hon bo här hela fucking veckan:D:D
vi har massa saker att göra, och då menar jag verkligen massor. ska bli skojskoj!

och på söndagmorgon(jävligt tidigt) bär det av till KROATIEN!! :D wooho!
nu ska jag väl lägga in lite bilder, sen borde jag städa mitt rum och bädda rent och såntdär, men jag måste erkänna att jag är riktigt trött. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback