helg&skåne.

Skrivet 2008-07-04 @ 20:56:46
igår:

kate kom hit och vi solade och lite så :)  badade bytte lite (; haha. sedan fixade vi oss och åkte sedan in till stan vid halv 5. Träffade där julia. gick och åt :)  sen gjorde jag vet inte vad? sedan kom josefin:) så prata vi, gick runt och såndär:D  gjorde vi egentligen hela dagen. trevligt hade vi tycker jag :D tkvällen då.
sedan drog vi hem till mig. badade in the pool. as gött. kommer säkert nått kort sen:)
vi är galna, lovar:D sedan la vioss och pratade.. eller ja julia domna direkt. sedan somnade vi väl halv 4. kul hade vi iallfall :)  kaitlynne kittlade ihjäl mig och jag får världens skrattanfall... då julia säger; HÅLL KÄFT.
så säger kaitlynne: det är inte så man tilltalar kungen!
då jag redan är inne i mitt skrattanfall och får ett till.  slutar ju med att jag får jäkligt ont i magen kan jag säga. två skrattanfall sammtidigt är inte att leka med:D hahahha.

ska till skåne idag, blev en aning sent nu bara :/  kommer väl ivägvid halv 11, så är väl framme nån gång vid 3 på natten kanske? buuu för det. men det är bättre att vi åker nu istället än imorgon.

bye bye till kate blev det idag;/ tre veckor. bluuuu..

wellwell, hej skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback