if only

Skrivet 2008-07-11 @ 19:10:27

josefin,jag och åsa åkte in till bollebygg :)  josefin och jag fick damp på bussen och sen fick vi skäll(A) sedan började vi alla sjunga och lite sådär :)
sen åkte vi upp till julia, där christian också var :) sen hem till julia. sen cpade vi och lite sådär :) sen åkte julia och josefin och handlade lite saker :o  vi fick inte veta vad dom handlade.  så vi andra spelade biljard och sådär, jag sög verkligen =D haha.
sen blabla och så gick vi ut och kasta boll jag och åsa. christian åkte hem då för han skulle till sin pappa :/
sen åt jag å åsa hallon(A) mums.  sen gick vi in med typ 15 hallon, å julia tyckte då att vi skulle plocka mer så det gjorde vio(A)
sen användes det till en TÅÅÅÅRTA=D massamassamaaaassa choklad, snacka om fetistårta! vi var sjukt snabba faktiskt på att göra den:) och den var till julia som fyller på söndag! grattis i förskott :)  är tyvärr inte hemma på hennes födelsedag;/  buu.
men den var god iallfall, bara att jag mådde lite illa och gav resten till min pappa som kom i tid för det (A)
sen tog jag farväl av alla xD  kommer ju inte träffa dom på två veckor nu ;/
sen handla vi och blabla beninen tog nästan slut och sådär:D
nu är man hemma igen ;/ men måste för att jag måste packa och såndär.
imorgon fyller kusin år också, men vi skyulle tydligen inte dit imon. :/  men det är grattis för henne ändå  :)

ne nu blir det väl packning och såntdär. bara att jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig, hur mycket jag ska packa eller någonting. blää. jag börjar alldeles för sent!  ska packa för två veckor och jag har en dag på mig ungefär:o   behöver nog mammas hjälp kan jag säga. bara det att mamma faktiskt inte är hemma nu. great!  haha.

kommer sakna er som fan.. men två veckor kommer nog gå fort :) hoppas vi. eller så(:

det blir ju för oss att bo på typ 6 olika hotell eller någonting sånt:D  åker några mil en dag, sen blir det hotell på natten, sen fortsätter det så i några dagar. en sån resa har ma n ju aldrig prövat s¨det blir väl intressant :) man ville kanske ha lite mer tid i solen, men men:)
13 dagar ska vara skönt att komma bort iallfall. men fan att det blir såhär. vet inte vad ditt fel är;/  visst är det mitt fel från början men du gör allting jääävligt komplicerat..  visst inte för dig kanske. har ingen aning om hur du tänker överhuvudtaget. vet inte vad jag ens ser i dig.. något är det. men när jag tänkre är det ju ändå inget bra.  knäppt.  men det är väl det kärlek är? knäppt.

that's the deal.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback