kroatien

Skrivet 2008-07-01 @ 23:01:48
BESTÄMMT! yes nu är allt bestämt :)  tror jag är happy. eller klart jag är glad över att få komma bort. brsöka nya ställen, få lite sol, hav, och umgås med lite släkt :)  men det är vissa saker jag vill fixa innan jag drar..
13 dagar blir jag borta :) i will die to.
åker på söndag nästa vecka, den 13,onde :)


idag var jag i gbg med julia&kate. vi hade skojskoj:D:D ¨kolla runt, åt, kollade 8-) typ så. jag fick köpt ett par byxor,. jag vet inte om dom är snygga?;s hahahxD jag är lite hopplös.

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska sola hemma bara. vet inte om julia kommer? emma blev sjuk så vi ska inte till henne.
på torsdag kommer kate hit:)  sen drar vi och möter julia istan efter hon har jobbat:) sen blir det tkväll. och senare tror jag att josefin kommer med? =)
sen ska dom väl sova här i quess. kulkul!!
tillsammans är vi bäst :)

måste fixa det. måste fixa en massa saker så att jag kan slappna av.  sitter ju fan som klumpar i mig nu. det där och det där.  vafan. sen är nån borta ( ingen aning om vart ni två är överhuvudtaget;S) bu för det men jag ska försöka.

snart ska man väl sova eller någonting:)


byye

Kommentarer
Postat av: jos

yes yes :D ja tror ja tar en 100-buss som kommer in halv 7, eller nått (: kraaam :D

2008-07-03 @ 16:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback