om

Skrivet 2008-07-26 @ 16:00:00
om det ska funka får du fan hjälpa till. jag tänker inte vara den som ska starta allting. fan heller. nu ger jag upp så det är upp till dig. alltid jag och det är jag jävligt trött på ska jag säga. nästan så att jag blir jävligt trött på dig med. säg inte saker som du själv alltid och aldrig gör, skyll inte saker på mig. det är jag jävligt trött på. tryck inte ner mig, för det är jag också jävligt trött på. så nu orkar jag fan inte fortsätta vara glad och positiv på dig. inte för ens du gör någonting tillbaks.

just nu bryr jag mig fan inte om du vet vem du är. hade varit bra om du vetat iallfall :)
för jag är inte lite trött på dettta.

tycker att jag varit stark genom alla domma piss veckorna. piss år överhuvudtaget.
jag har tagit mig igenom alla dagar. precis alla. egentligen inte med nån vid min sida. visst har jag en massa bra kompis. det vet jag. men endå. jag vet att ni kanske finns där ibland. men det känns inte alltid som det.

Kommentarer
Postat av: jos

tell me everything

2008-07-26 @ 18:47:43
Postat av: jag

haha :)

2008-07-28 @ 13:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback