sbjyjfhg ?

Skrivet 2008-07-30 @ 20:37:30

vaknade ungefär klockan 2 hos josefin idag. förlåt för att jag var så seg ! vi har inte gjort så mycket idag. sen kolla vi på när hon var liten, haha fan va skoj.

åkte hem vid sex kanske?
när jag kom hem började jag städa och små möblera. fan va jobbigt. drog ut typ alla sladdar å sån skit. så det fick man koppla ihop igen såklart. vaaarmt blev det, men det gick bra. har dammsugigt å sånt med. i'm good. fast jag är inte riktigt klar. men inte mkt kvar. bädda rent och lite såntdär kvar:D

hungrig nu med. så ska väl äta och sedan duscha.
imon kommer josefin hit, sen ska vi på tkvällen. får se om hon sover här. i've got a problem.

ibland tröttnar man bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback