solsolsol<3

Skrivet 2008-07-02 @ 15:40:48
då har man fått sig en soldag då! =D  sol & cola<3 inte mycket som slår det.
har precis duschat, snart ska jag väl packa till fredag,  woho! :D skåne here i come. hoppas på bra väder där.
och idag har jag halvt badat i poolen faktiskt. nu är det rätt hyfsat varmt också..


du är egentligen det värsta som har hänt mig. och nej så känns det inte dom bra dagarna. men så är det när det är såhär. eftersom att det har gått snart ett år. av olycklioghet på det sättet, så kan det ju inte vara bra?
det tog mig ett jävla bra tag att bli det, och det har tagit med en jävla tid att försöka komma över det med, vilket jag inte riktigt har lyckats med än. och ja, jag är arg på mig själv & på dig...

kaitlynne kommer imon sen tkvällen (:
Julia och jag ska ha vännerkalas (A) (säger vi iallfall)hahahaha, vi är mobbade tror jag...:D

nu ska jag fixa lite, ensam till 10. mihihih, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback